Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné lhůtě. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Zboží lze reklamovat i osobně na níže uvedené adrese spolu s vyplněným formulářem.)
Adresát: Myhookah.cz, Plzeňská 470/76, 15000 Praha 5 - Košíře
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Číslo objednávky: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
Telefonní kontakt: |
|
Číslo bankovního účtu: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Datum: Podpis zákazníka:
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*) - nezapomeňte přiložit
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem .
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl.
Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.
Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme.
Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Před odesláním reklamovaného zboží nás předem informujte na e-mailu: myhookah@myhookah.cz, kdy vám připravíme kód pro odeslání zboží zdarma přes Zásilkovnu.